باور دارم، پس موفق می‌شوم

من به همه‌ی شما دانش‌آموزان کنکوری تبریک می‌گویم که تا الان توانستید در مسیر به سمت موفقیت خود پیش آیید و اما اکنون زمانی است که برخی از دانش‌آموزان امید خود را از دست داده‌اند و جمله‌هایی مثل: «من قبول نمی‌شوم! خسته شده‌ام! هر چه تلاش می‌کنم نمی‌شود» و جملاتی از این قبیل به زبان می‌آورند. بگذارید مسئله‌ی مهمی را برای شما بگویم.

اگر تا الان پیشرفت نکرده‌اید قطعاً پیشرفت نخواهید کرد. با خواندن جمله‌ی من، چه حسی به شما دست داد؟ حتماً متحیر شدید! ناراحت شدید! ناامید شدید!

حال من از شما می‌پرسم ذهن شما به من اعتماد بیش‌تری دارد یا به خودتان؟

مسلماً به خود شما اعتماد بیش‌تری دارد. پس اگر یک جمله‌ی من تا این حد شما را به هم ریخت، حرف‌های هر روز شما به خودتان که «نمی‌توانم، نمی‌شود و...» که همگی بار منفی دارند چه تأثیری بر آن می‌گذارد؟

من باور دارم توانایی انسان بسیار بالاست و قطعاً شما توانایی کنترل ذهن خود را دارید. از این پس با ذهن خود دوستانه‌تر برخورد کنید و جملات منفی را از آن دور کنید.

خستگی برای همه‌ی دانش آموزان پیش می‌آید؛ اما آن‌چه باعث می‌شود برخی از شما موفق شوید، این است که بتوانید خستگی خود را کنترل کنید و به سرعت و دوباره به مسیر خود ادامه دهید.

از همین حالا دوباره و با افکاری مثبت به مسیر خود ادامه دهید و موفقیت‌تان را باور کنید. باور‌های شما حقایق شما خواهند شد.